Surt äpple, ääh bara att äta.

Mitt liv kan ju aldrig bara få rulla på utan hinder, så är det bara.

I lördags ringde dom till mig och sa att de kanske inte skulle kunna fixa ett arbetsvisum till mig,
1 VECKA INNAN JAG SKA ÅKA.
..woho.
hon säger att jag måste skicka in alla mina betyg med underskrifter och arbetserfarenhet, så ska dom se om det går att fixa, men det kan ta två veckor innan det är klart..annars sa hon att jag får ta mig in på ett turistvisum, men det är ju olagligt och jag riskerar att åka fast och sen inte få komma tillbaka till Maldiverna, dessutom gäller bara ett turist visum i 30 dagar så jag skulle vara tvungen att efter 30 dagar ta mig ut landet för att sedan ta mig tillbaka igen, ännu en gång risk för att inte få komma in i landet igen. Yes så äre ibland. Bara ta en stor tugga av det sura äpplet. Detta löser sig. det brukar det ju göra iaf.

Idag ska jag försöka få iväg alla papper och hoppas hoppas hoppas de kan få ordning på allt innan jag åker.

så håll alla tummar ni har att jag kommer iväg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0