På väg

Sitter just nu på flygplatsen i London, planet är just nu 2 1/2 timma försenat till Maldiverna, men vad gör det när man har en starbucks kaffe i handen.

har precis snurrat runt för att försöka hitta lite ström till alla mina teknik prylar, o det kan jag säga er att det var inte det lättaste, 4 av 5 stycken "power up" stations fungera inte, har varit i stort sett runt hela terminal fyra här, haha tur att jag har tid att springa runt. men nu har jag hittat ett ställe, men då fanns det bara ett uttag kvar, så då var det bara att välja, telefonen eller datorn? alla dessa svåra beslut hela tiden. det fick bli mobilen först.





Nästa gång jag skriver kommer jag förhoppningsvis vara i Paradiset.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0