framme fast endå inte.

nu är jag i maldiverna iaf! men inte riktigt helt framme än, eftersom mitt flyg var försenat blev det så att det sista "sjöflyget" jag skulle ta från male till hotellet redan hann avgå innan jag kom fram. Men de från hotellet har fixat ett annat hotell till mig här i Male tills imorgon. Så nån gång ska jag nog komma fram.

var precis ute och gick en sväng, för jag vart så fruktansvärt trött men jag kände att det är inte lönt att somna klockan fyra o sen vakna mitt i natten o inte kunna sova, så jag tog på min klänningen o bikini o tänkte gå till stranden för att ta ett dopp. men jag behövde aldrig ta det där doppet för när jag klev ut utanför hotellet började det spö regna. men det är ju sånt därnt skönt regn som är helt ljummet, så det gjorde mig inget, dock titta alla andra på mig som att jag var helt knasig när jag gick där mitt i spöregnet och de stog under tak. Inte en enda vit har jag sett sen jag kom hit till Male, var som sagt ute o gick i regnet i 1 1/2 timme. konstigt med tanke på att detta är en turist destination,men dom kanske höll sig inne när det regna, vad vet jag.

fanns iaf några trevliga pojkar som visslar o ropa efter mig, och jag vissla o ropa tillbaka. då vart dom tysta ..hmmm



nu ska jag väl roa mig med lite Tv-serier på datorn, det regnar fortfarande.

PUSS på er ALLA där hemma!!

Kommentarer
Postat av: pappa gosegubben öster

2011-10-24 @ 22:37:45
Postat av: pappa gosegubben öster

Skönt att höra allt är bra. Vi skulle ju varit i Kerala en månad men jag tror att det kommer att bli en oförglömlig vistelse på maldiverna för dig. Jag får se fram mot att resa senare. Massa kärlek från pappa. Var rädd om dig tuffing.

2011-10-24 @ 22:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0