dag 5och 6

då var dag 5 till enda, hade min första dag på spa:t igår, Dina som är spa chef är jätte trevlig, hon gav mig massor av beröm innan jag ens hade hunnit börja. första dagen fick jag sitta med i receptionen och fick en rund tur av alla behandlings "hus" ja för det är ju inga rum utan hela hus, 10 st vanliga och 4st vattenvillor där det är glasgolv som man kan titta ner på fiskarna.
på eftermiddagen fick jag utbyta massage med tjejen som har hand om all spa träning, jag gav henne en svensk traditionell massage och hon gav mig en traditionell balinesisk massage, det var helt underbart!!
den hoppas jag att jag får lära mig :)

dagen gick relativt fort, sen var det bara att äta middag ( fullt påklädd) och prata lite skype. vid nio var jag dödstrött och ville hoppa i säng,men kunde inte somna förrens 1 på natten då tjejerna börja lugna ner sig med allt kackel och släckte lampan, det är bara att vänja sig antar jag.

upp vid halv åtta och en ny underbar dag, idag sken solen iaf! första dagen sen jag kom hit, det måste vara ett gott tecken ;)

idag har jag mest varit i reception hela dagen, försöker få in rutinerna där.


imorn ska jag få vara med på Spa träning så hoppas jag få lära mig några nya moves ;)





Personal delen där vi har, internetcafe, resturang, ett "gym", en liten shop där vi kan köpa typ snacks, och sen sitter personal cheferna här på sidan med.


Puss Puss

saknar min Mattias otroligt mycket med!! <3



Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag saknar dig me Ida <3

2011-10-30 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0